ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ (ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗ) ΠΡΟΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΠΡΕΣΠΩΝ ΚΑΙ ΕΟΡΔΑΙΑΣ π. ΕΙΡΗΝΑΙΟ ΛΑΦΤΣΗ, ΑΡΧΙΕΡΑΤΙΚΟ ΕΟΡΔΑΙΑΣ π. ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟ ΑΥΞΩΝΙΔΗ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΥΣ ΙΕΡΕΙΣ ΤΗΣ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ
Σεβασμιώτατε, σεβαστοί πατέρες, θα μείνετε σιωπηλοί και άπραγοι μπροστά στην τέλεση (για δεύτερη φορά!) καρναβαλιού στην Πτολεμαΐδα; |
ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
ΠΡΟΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΠΡΕΣΠΩΝ ΚΑΙ ΕΟΡΔΑΙΑΣ π. ΕΙΡΗΝΑΙΟ ΛΑΦΤΣΗ, ΑΡΧΙΕΡΑΤΙΚΟ ΕΟΡΔΑΙΑΣ π. ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟ ΑΥΞΩΝΙΔΗ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΥΣ ΙΕΡΕΙΣ ΤΗΣ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ: ΔΗΜΑΡΧΟ ΕΟΡΔΑΙΑΣ
ΘΕΜΑ: “Karvonval” 2024: Ζήσε τη μαγεία, γίνε μέρος της καρναβαλικής παρέλασης του Δήμου Εορδαίας!
«Ἡ φιλία τοῦ κόσμου ἔχθρα τοῦ Θεοῦ ἐστιν» (Ιακ. δ΄4-6)
Σεβασμιώτατε, τιμιώτατοι πατέρες,
Οι μέρες περνούν και η αγωνία των πιστών κορυφώνεται εξαιτίας των οργανωμένων προσπαθειών παραγόντων του Δήμου Εορδαίας προκειμένω να γίνει στην πόλη της Πτολεμαΐδας η δεύτερη καρναβάλ-«Karvonval» παρέλαση, μάλλον προς τιμή του θεού Βάαλ, που στην Αγία Γραφή αναφέρεται ως αρχηγός των πνευμάτων του σκότους.
Με λύπη διαπιστώνουμε ότι ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΜΕΤΑ αλλά και μέχρι σήμερα, στα τοπικά Μ.Μ.Ε. δεν έχει γίνει καμία εκκλησιαστική ή άλλη παρέμβαση, τοποθέτηση και έλεγχος αυτής της νέας ειδωλομανίας, ολίγων ευτυχώς αρχόντων του Δήμου μας, που αν και αξιώθηκαν από τον Θεό να διοικούν (μαζί με τους ιερείς και Αρχιερείς) τον χριστεπώνυμο λαό Του, εξέπεσαν από τον φόβο του Θεού, έπαψαν να υπερασπίζονται τα δικαιώματα Του και λησμόνησαν ότι την ημέρα της Κρίσεως θα δώσουν λόγο όχι μόνο για τους εαυτούς τους, αλλά και για το πως «διοικούν τα ζητήματά Του»!
Σεβαστοί Πατέρες, η Πτολεμαΐδα με την βοήθεια του Θεού, αλλά και με την ενεργό δράση του αγίου Επισκόπου Αυγουστίνου Καντιώτη, έμεινε αμόλυντη από τέτοιου είδους παρελάσεις. Πιστεύοντας πως «οἱ παρελάσεις τῶν ὁμοφυλοφίλων εἶναι σοβαρὴ ὑπόθεση ἁμαρτίας, ἐνῷ ἡ παρέλαση τοῦ Καρνάβαλου εἶναι σοβαρότερη, γιατί εἶναι ὑπόθεση ἄρνησης τῆς Πίστεώς μας» και επιπλέον, ότι «Δὲν ὑπάρχει καμμία ἀμφιβολία ὅτι ο Καρνάβαλος εἶναι πομπὴ τοῦ Σατανᾶ… Ὁ ἀκολουθῶν αὐτὰς γίνεται ἀρνητὴς τῆς ἐν τῷ βαπτίσματί του Ομολογίας πίστεως» (Πατήρ Αυγουστίνος), σας καλούμε να αναλάβετε δράση ώστε όχι απλώς να παρακαλέσετε, αλλά να απαιτήσετε από τους ιθύνοντες και διοργανωτές την ματαίωση αυτής της «πομπής του Διαβόλου», όπως την αποκαλούσαν οι Άγιοι Πατέρες.
Τιμιώτατοι πατέρες ―χάριν προστασίας της νεολαίας μας, των λογικών αυτών προβάτων της ιεράς Μητροπόλεώς μας― μη θελήσετε να μείνετε αργοί αλλά ως ενεργοί ουρανοπολίτες σπεύστε, αναγγείλατε στους ολίγους μεν εμπνευστές αυτής της παρέλασης (αλλά και στους πολλούς ακολουθούντες) το επιτίμιο που τους πρέπει, την τιμωρία δηλαδή που επιβάλει ο 62ος Ιερός Κανόνας της Πενθέκτης Συνόδου, τόσο σε κληρικούς όλων των βαθμίδων όσο και σε λαϊκούς (μήπως και συνέλθουν και μεταμεληθούν).
Είναι γνωστός σε όλους σας ο εν λόγω Κανόνας, ο οποίος καταδικάζει τις μεταμφιέσεις και τις μάσκες, όπως και τους χορούς και τους αστεϊσμούς, που ελάμβαναν χώρα σε παρόμοιες καρναβαλικές εορτές του παρελθόντος. Στην ερμηνεία του Κανόνα ο άγιος Νικόδημος ο αγιορείτης μεταξύ άλλων σημειώνει πως «Ὅποιος ἀπὸ τώρα καὶ στὸ ἑξῆς, ἐπιχειρήσει νὰ κάνει κανένα ἀπ’ αὐτὰ τὰ δαιμονιώδη ποὺ εἴπαμε, ἐὰν εἶναι Κληρικὸς νὰ καθαιρεῖται καὶ ἐὰν εἶναι λαϊκὸς νὰ ἀφορίζεται»! Φοβερό το επιτίμιο!
Αγαπητοί, ματαιώστε την «παρέλαση» αυτή, πάση θυσία. Μη θελήσετε να αποδείξετε ψευδή έναν, πιστεύουμε, προφητικό λόγο του Πατρός Αυγουστίνου για την πόλη μας: «Μπορεῖ νὰ γονατίσουν ὅλες οἱ πόλεις, ἀλλὰ ἡ Πτολεμαΐδα ποὺ εἶνε βαμμένη μὲ τὸ αἷμα τῶν μαρτύρων, δὲν θὰ γονατίσει ποτέ! Στὶς φλέβες σας, μικρῶν καὶ μεγάλων, ρέει αἷμα μαρτύρων τῆς Νικομηδείας, τῆς Μικρᾶς Ἀσίας καὶ τοῦ Πόντου. Ἡ Πτολεμαΐδα θὰ γίνει κάστρο τοῦ Χριστοῦ!».
Αγαπητοί ποιμένες του χριστεπώνυμου λαού της Πτολεμαΐδας, ματαιώστε την πομπή αυτή, πάση θυσία, μιμούμενοι τους τρόπους και τα μέσα των προκατόχων σας. Σας ξανα-θυμίζουμε:
Πρώτον, ότι το 2012 ο πρώην μητροπολίτης Θεόκλητος κατάφερε να ματαιώσει το καρναβάλι του χωριού Γαλάτεια, όταν προειδοποίησε τους τοπικούς άρχοντες πως αν τυχόν έκαναν καρναβάλι, θα τους έπαιρνε τον ιερέα του χωριού και θα τον πήγαινε σε άλλα χωριά που δεν είχαν παπά να τους λειτουργήσει.
Δεύτερον, ότι, το ίδιο έτος, η μητρόπολη Αλεξανδρουπόλεως καταδίκασε και αυτή τις καρναβαλικές εκδηλώσεις διαμαρτυρόμενη που κάποιοι ήθελαν «να κάνουν θεσμό στην πόλη μία τέτοια παρωδία, μία τέτοια γελοιότητα!» Την εποχή εκείνη, Σεβασμιώτατε, εσείς ήσασταν Πρωτοσύγκελος της εν λόγω Μητροπόλεως, πράγμα που σημαίνει ότι κι εσείς ήσασταν σύμφωνος με αυτή την στάση. Θα επιτρέψετε, λοιπόν, τώρα να ξανα-λάβει χώρα μία τέτοια «παρωδία» και «γελοιότητα» στην Πτολεμαΐδα; Εκτός αυτού, αν και σήμερα δεν αντιδράσουμε, του χρόνου θα είναι πολύ πιο δύσκολο να το σταματήσουμε, γιατί θα θεωρείται «κεκτημένο»!
Σας παρακαλούμε, λοιπόν, θερμά να παρέμβετε και παράλληλα καλούμε τους γονείς, τους παππούδες και τις γιαγιάδες να αποτρέψουν τα παιδιά από τα μασκαρέματα, αλλά και τα σχολεία (μαζί με τα κέντρα δημιουργικής απασχόλησης παιδιών, κλπ.) να αρνηθούν και να μην συναινέσουν στη δημιουργία αποκριάτικων εορτών ακόμη και εντός των αγιασμένων (λόγω τέλεσης της ακολουθίας του Αγιασμού) ελληνικών σχολείων μας.
Σεβαστοί πατέρες, η υπόδειξη αυτή είναι Αποστολική! «Ἀντίστητε τῷ διαβόλῳ, καὶ φεύξεται ἀφ’ ὑμῶν» (Ιακ. 4,7). Ο χριστεπώνυμος λαός της Πόλεώς μας απαιτεί το σύνθημα: «Ζήσε τη μαγεία, γίνε μέρος της καρναβαλικής παρέλασης του Δήμου Εορδαίας!» να γίνει «Παρελθόν». Μπορεί «H Ελλάδα (να) έχει σπουδαίο παρελθόν, αλλά αβέβαιο μέλλον», αλλ’ όμως η Πτολεμαΐδα έχει σπουδαίο παρελθόν αλλά ΚΑΙ βέβαιο μέλλον», με τη Χάρη του Τριαδικού Θεού μας. Αμήν.
ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ 1. Σας παρακαλούμε, Σεβασμιώτατε, να τους προειδοποιήσετε ότι αν δεν ματαιωθεί ο καρνάβαλος θα κλείσετε τις εκκλησίες τη Μεγάλη Εβδομάδα και το Πάσχα και θα δώσετε εντολή να χτυπούν πένθιμα οι καμπάνες, γιατί κάτι μεγάλο πέθανε στην Πτολεμαΐδα. Επιπλέον σας θυμίζουμε μια “καλή πρακτική” βγαλμένη από τη ζωή του Αρχιμανδρίτη Αυγουστίνου Καντιώτη (που ‘χε του αετού τη νιότη)… ένα σύγχρονο παράδειγμα χριστιανικής δράσης προς μίμηση! Ιδού:
Όταν ήμουν ιεροκήρυκας εδώ (στην Αθήνα), κάτω στην Πάτρα ‘κάναν καρναβάλι, καρναβάλι. Κανείς ιεροκήρυκας δεν μιλούσε. Εγώ διάβασα την Γραφή, διάβασα τον Νικόδημο τον Αγιορείτη, διάβασα τα βιβλία και είδα, πείστηκα ότι είναι λείψανο μεγάλης ειδωλολατρίας των προγόνων μας. Ειδωλολάτρες οι πρόγονοί μας έκαναν τέτοια καρναβάλια, καρναβάλια τέτοια.
Και αντιστάθηκα και δημοσίευσα φυλλάδια και τέλος απεφάσισα να πάω να διαμαρτυρηθώ εντόνως. Το ‘μαθε η Αστυνομία. Όταν επλησίαζε κάτω στο Αίγιον, μπαίνουν και σταματούν την αμαξοστοιχία, μπαίνουν μέσα, ψάχνουν, ψάχνουν, (και) εγώ προσπάθησα να κρυφτώ, λοιπόν, λέω: Ένας παπάς είμαι! «Μπα, δεν είσαι παπάς εσύ·», λέει, «είσαι ο Καντιώτης». Λοιπόν μ’ αρπάξανε και με κατεβάσανε κάτω και με πήγανε στη φυλακή κάτω, και λέγανε απ’ έξω: «Έχουμε τρελό τώρα στη φυλακή, έχουμε έναν τρελό».
Έπραξα καλά που ‘μαι εναντίον του Καρναβάλου;
ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ 2. Κύριε Δήμαρχε, ζητούμε και ευχόμαστε να μη ξαναγίνετε συμμέτοχος ― είτε με την προτροπή, είτε με την ανοχή σας― σε μία τόσο ατιμωτική πράξη για την Εκκλησία και τον λαό.
ΜΕ ΤΙΜΗ,
ΟΙ ΥΠΟΓΡΑΦΟΝΤΕΣ
Γρηγόριος Γρηγοράκης , Αθανάσιος Πεϊτσίνης, Ιωάννης Γρηγοριάδης, Δημήτριος Εμμανουήλ, Βασίλειος Εμμανουήλ, Ζήκος Παπάζογλου, Χρήστος Ελευθεριάδης, Χαράλαμπος Παπαδόπουλος, Ελένη Ανδρονικίδου, Αθηνά Ακριτίδου, Ελπίδα Κωνσταντινίδου, Παρασκευάς Πουφέρης, Αναστάσιος Τσισμαλίδης
Προσέξτε εσείς οι καρναβαλιστές να μην έρθει η οργή του Θεού πάνω σας και τότε θα δοκιμάσετε την δύναμή του!!!
Ο πραγματικός σκοταδισμός είναι η υπό το πρόσχημα της διασκέδασης παλινδρόμηση στην αρχαία ειδωλολατρεία την οποία ενσαρκώνει ο καρνάβαλος. Έμαθαν να πιπιλάνε κάποιοι σαν καραμέλα τις λέξεις “σκοταδισμός” και “μεσαίωνας” προκειμένου να δημιουργούνται εντυπώσεις στους αφελείς.
ΑΠΑΝΤΗΣΗ Δ. ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΠΡΟΣ κ. Γεώργιο Νικολάου
“ΦΤΑΙΕΙ Η ΙΕΡΑΡΧΙΑ, ΦΤΑΙΕΙ Ο ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ” (π. Αυγουστίνος Καντιώτης)
Αγαπητέ Γεώργιε, πιστεύω ακράδαντα ότι αν θελήσετε και ακούσετε ολόκληρο το βίντεο που σας πρότεινε η κ. Καπλάνογλου (= https://www.augoustinos-kantiotis.gr/?p=114765), πιστεύω ότι και εσείς θα συγκαταλεχθείτε στους 5-10 «κολλημένους» που πρωταγωνιστούν στο «ηλίθιο εργάκι» της υπεράσπισης του Εσταυρωμένου και Αναστημένου Χριστού, αμήν. Ο άγιος Γεώργιος, ο Τροπαιοφόρος, βοηθός σας.
Υ.Γ.
Συγγνώμη αν σας σκανδάλισα.
ΠΡΟΣ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ
“Τι λένε οι Κανόνες της Εκκλησίας για τα καρναβάλια”;
ΚΑΝΩΝ ΞΒ’
Τας ούτω λεγομένας Καλάνδας και τα λεγόμενα Βοτά, και τα καλούμενα Βρουμάλια, και την ν τη πρώτη του Μαρτίου επιτελουμένην πανήγυριν, καθάπαξ εκ της των πιστών πολιτείας περιαιρεθήναι βουλόμεθα. Αλλά μην και τας των γυναικών δημοσίας ορχήσεις, και πολλήν λύμην και βλάβην εμποιείν δυναμένας.
Έτι μην και τας ονόματι των παρ’ Έλλησι ψευδώς ονομασθέντων θεών, ή εξ ανδρών, ή γυναικών, γινομένας ορχήσεις και τελετάς, κατά τι έθος παλαιόν και αλλότριον του των Χριστιανών βίου, αποπεμπόμεθα, ορίζοντες, μηδένα άνδρα γυναικείαν στολήν ενδιδύσκεσθαι, ή γυναίκα την ανδράσιν αρμόδιον.
Αλλά μήτε προσωπεία κωμικά, ή σατυρικά, ή τραγικά υποδύεσθαι· μήτε το του βδελυκτού Διονύσου όνομα την σταφυλήν εκθλίβοντας εν ταις ληνοίς επιβοάν· μηδέ τον οίνον εν τοις πίθοις επιχέοντας, γέλωτα επικινείν αγνοίας τρόπω, ή ματαιότητος, τα της δαιμονιώδους πλάνης ενεργούντας. Τους ουν από του νυν τι των προειρημένων επιτελείν εγχειρούντας, εν γνώσει τούτων καθισταμένους, τούτους, ει μεν Κληρικοί οίεν, καθαιρείσθαι προστάσσομεν, ει δε Λαϊκοί, αφορίζεσθαι.
Ερμηνεία υπό του Αγίου Νικοδήμου Αγιορείτου:
Καλάνδαι ονομάζονται αι πρώται ημέραι του κάθε μηνός, εις τας οποίας οι έλληνες εσυνείθιζον να εορτάζουν, δια να απερνούν τάχα όλον τον μήνα με ευθυμίαν, και τα Βοτά δε και Βρουμάλια ελληνικαί ήτον εορταί· τα μεν Βοτά, ήτοι βοσκήματα και πρόβατα, εις τιμήν τού θεού του Πανός, όστις ενομίζετο από τους έλληνας ότι είναι έφορος των προβάτων και των λοιπών ζώων· τα δε Βρουμάλια, εις τιμήν του Διονύσου· Βρόμιος γαρ ήτο του Διονύσου επίθετον κοντά εις τους έλληνας από τον βρόμον, οπού σημαίνει τον ήχον και την βροντήν, ονομαζόμενος.
Τούτο δε οι Ρωμάνοι Βρουμάλιον ωνόμαζον, ήγουν τον βρόμον· και την εορτήν, Βρουμάλια πληθυντικώς· οπού είναι το ίδιον ωσάν τα Διονύσια, καθώς τα έλεγαν οι έλληνες. Προστάζει λοιπόν ο παρών Κανών, ότι τα τοιαύτα Ελληνικά, αλλά δη και η κατά την πρώτην Μαρτίου τελουμένη πανήγυρις, δια την ευκρασίαν τάχα του έαρος, να ασηκωθούν ολοτελώς από την πολιτείαν των Χριστιανών.
Μήτε χοροί απλώς δημόσιοι γυναικών να γίνωνται, ούτε εορταί και χοροί από άνδρας ή γυναίκας εις όνομα των Ελλήνων ψευδοθεών. Ορίζει δε προς τούτοις, ότι μήτε άνδρας να φορή ρούχα γυναικεία, ούτε γυναίκα ρούχα ανδρίκια· αλλά μήτε να μουρόνωνται με μουτσούνας και προσωπίδας Κωμικάς, ήτοι παρακινούσας εις γέλωτας ή τραγικάς, ήτοι παρακινούσας εις θρήνους και δάκρυα, ή Σατυρικάς, ήτοι ιδίας των Σατύρων και Βάκχων, οίτινες εις τιμήν του Διονύσου, ως εκστατικοί και δαιμονισμένοι, εχόρευον· και ότι τινάς να μην επικαλήται το όνομα του συγχαμερού Διονύσου (όστις ενομίζετο πως ήτο δοτήρ του οίνου και έφορος), όταν πατώνται τα σταφύλια εις τους ληνούς, μήτε να γελά και να καγχάζη, όταν βάλλεται ο νέος οίνος εις τα πιθάρια.
Λοιπόν όποιος από του νυν και εις το εξής, αφ’ ου έμαθε περί τούτων εν γνώσει, επιχειρήσοι να κάμη κανένα από τα προρρηθέντα ταύτα δαιμονιώδη και Ελληνικά, ει με είναι Κληρικός, ας καθαίρεται, ει δε λαϊκός, ας αφορίζεται.
(ΙΕΡΟΝ ΠΗΔΑΛΙΟΝ)
https://www.vimaorthodoxias.gr/nea/%CF%84%CE%B9-%CE%BB%CE%AD%CE%BD%CE%B5-%CE%BF%CE%B9-%CE%BA%CE%B1%CE%BD%CF%8C%CE%BD%CE%B5%CF%82-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B5%CE%BA%CE%BA%CE%BB%CE%B7%CF%83%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B1/
Αὐτοί που μαγαρίζουν μια καθαρή πόλη με τα καρναβάλια, που δεν εἶχε ἐπί Μητροπολίτου Φλωρίνης Πρεσπῶν & Εορδαίας Αὐγουστίνου οὔτε σπόρο, ἂς μάθουν πῶς σταμάτησε το μεγάλο καρναβάλι του Ἀμυνταιου, που εἶχε βαθιες ρίζες. Πρέπει νά πάθουν για νά μάθουν;
Δεν το ἐξαφάνισε, λέει ὁ ἴδιος ὁ ἐπίσκοπος Αὐγουστῖνος, με τους ἀγωνες του το καρναβάλι του Ἀμυνταίου, ἀλλα ἔπεσε φόβος στο Ἀμυνταιο, ὅταν βρῆκαν νεκρό στην πόλη, τον τελευταιο ἀνένδοτο καρναβαλιστή. Ἀπό τότε, πάνω ἀπό 50 χρόνια δεν ξανα έγινα, καρναβάλι στο Αμύνταιο, ἀν και κάποιοι προσπάθησαν να το ξαναζωντανέψουν, ἀλλα δεν κατάφεραν τίποτε. Τώρα ἕνα μικρο ψευτοκαρναβάλι γίνεται σε ἕνα κοντινό χωριο. Αὐτοί που βάζουν ρίζες σέ μια καθαρή πόλη, τί ἄραγε λόγο θα δώσουν στον Θεό; Οἱ ἱερεῖς τῆς Πτολεμαΐδος θα μιλήσουν ἤ χρειαζονται την ὑπεράσπιση του παραπάνου αθέου καρναβαλιστή – σχολιαστή;
Ἡ ἀπάντηση ἀπό τον π. Αυγουστίνο
εδω: https://www.augoustinos-kantiotis.gr/?p=114765
Χάσαμε τον Καντιώτη αλλά οι επίγονοι παραμένουν. Κρατήστε την Εορδαία στον θρησκευτικό μεσαίωνα.
Για να το κλείσουμε. Αν δεν θέλετε καρναβάλι μείνετε σπίτι σας. Δεν θα επιβάλλετε τον σκοταδισμό σας σε όλη την πόλη.
Την προστασία μου την ξερω εγω καλυτερα δεν θα μου την υποδειξουν 5-10 κολλημένα μεσαιωνικα ορκ ενα αυτο. Οποτε τις παπατζες περι δηθεν προστασια της νεολαιας πειτε τα μεταξυ σας. Δευτερον απο που και ως που θα επιβαλλετε στο τι θα κανει ο κοσμος και ανακατευετε μεσα παπαδες δημαρχους και δεν ξερω κι εγω τι αλλο? Καθηστε σπιτια σας αμα δε γουσταρετε η τραβατε σε καμια σπηλια πανω στα βουνα και μεινετε εκει! Τα μεσαιωνικα και σκοταδιστικα σας τερτιπια δε θα τα επιβαλλετε σε μια ολοκληρη πολη με το ετσι θελω επειδη δεν σας αρεσει εσας το καρναβαλι η επειδη πιστευετε οτι ειναι του σατανα και καλα. Ποιοι ειστε εσεις οι 5-10 που θα κανετε κουμαντο σε μια ολοκληρη πολη? Ποιοι? Με τι θεσμικο ρολο πατε να επιβαλλετε την αποψη σας… δεν ζουμε σε χουντα αν δεν το χετε καταλαβει εχουμε 2025 οχι 1967. Αντε να τελειωνει αυτο το ηλιθιο εργακι που ποτε δεν εχετε παρει θεση σε τιποτα ουσιωδες και σοβαρο μεσα στη πολη και θυμηθηκατε τωρα να παρετε θεση για τα καρναβαλια και μαλιστα την χειροτερη κιολας.