Το Σωματείο Συνταξιούχων ΔΕΗ συμμετέχει στην Απεργία της Τετάρτης

1λ ανάγνωσης

Το Σωματείο Συνταξιούχων ΔΕΗ συμμετέχει στην Απεργία της Τετάρτης


Συνάδελφοι,

Συμμετέχουμε μαζικά στις απεργιακές συγκεντρώσεις που θα γίνουν την Τετάρτη 9/11/22 το πρωί σε όλες τις μεγάλες πόλεις και διεκδικούμε.

Α) Αυξήσεις πάνω από το πληθωρισμό.

Β) Να σταματήσει αμέσως η αισχρή και αφορολόγητη επιδότηση των παρόχων ενέργειας και να γυρίσουμε σε σταθερά τιμολόγια με τις προ διετίας τιμές.

Γ) Επαναφορά των δώρων και του επιδόματος αδείας και στον δημόσιο τομέα (στον ιδιωτικό τομέα χορηγούνται).

Δ) Να δοθούν τα αναδρομικά σε όλους τους συνταξιούχους.

Ε) Να καταργηθεί η προσωπική διαφορά.

ΣΤ) Να καταργηθεί ο ν.4826/21 που ιδιωτικοποιεί την επικουρική μας ασφάλιση.

ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                     Ο ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΔΗΜΑΚΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ                        ΛΟΦΤΣΑΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

dei-05-2026-myhomeonline
Θέσεις εργασίας Tottis Pack Α.Ε
κουρτιδης πτολεμαιδα
aiolikh verimioy
ραδιο καψουρα - Πτολεμαιδα-Εορδαια
Ράδιο Καψούρα
nikou sidiroupouloy
delikostas antallaktola
Melodia1024
ioardanidis