Παράπονο πολιτών: Πτολεμαΐδα – Ακατάλληλο κεντρικό πάρκο για δεκάδες παιδιά

0λ ανάγνωσης

Παράπονο πολιτών για έλλειψη φωτισμού και σήμανσης στο πάρκο μπροστά από ΚΑΠΗ κ Θρακική εστία, χωρος που επισκέπτονται καθημερινά 30-40 παιδιά.

Εδώ και 2 χρόνια δεν ανάβει ΚΑΜΙΑ από τις 10 λάμπες που υπάρχουν στο χώρο, ενώ διέρχονται και οχήματα, μέχρι πρόσφατα κ ένας εκσκαφέας.

Ευχαριστούμε θερμά τη Θρακική εστία που με πρωτοβουλία του Προέδρου, ανάβει έναν προβολέα για να υπάρχει ελλιπής μεν, στοιχειώδης δε φωτισμός.

4 Σχόλια
  • άραγε στην Πτολεμαΐδα υπάρχει υπεύθυνος η υπεύθυνη αντιδήμαρχος για την λαϊκή αγορά?

  • ενώ στην λαϊκή που σπάνε φωτιστικά.δεντρα,για αδιανόητο λόγο,.?

  • Για όλα φταίει η Κοζάνη!!! Τα Κα’ι’λάρια δεν είδαν δεν άκουσαν δεν ήταν εδώ!!!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

dei-05-2026-myhomeonline
Θέσεις εργασίας Tottis Pack Α.Ε
κουρτιδης πτολεμαιδα
aiolikh verimioy
ραδιο καψουρα - Πτολεμαιδα-Εορδαια
Ράδιο Καψούρα
nikou sidiroupouloy
delikostas antallaktola
Melodia1024
ioardanidis