Η επανεκλογή της Δημοσιογράφου Κούλας Πουλασιχίδου στη θέση της Προέδρου του Περιφερειακού Τμήματος του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού Πτολεμαΐδας, κατά την πρόσφατη εκλογική διαδικασία , σηματοδοτεί την ανανέωση της εμπιστοσύνης στο πρόσωπό της , με την ίδια να ευχαριστεί από καρδιάς τα Μέλη και το ΔΣ του Τμήματος, για την τιμή και την εμπιστοσύνη που της επέδειξαν , αναθέτοντάς την για μία ακόμα φορά “ομόφωνα” το τιμόνι του Ερυθρού Σταυρού Πτολεμαΐδας.
Να ευχηθώ στην Κούλα Πουλασιχίδου, η οποία είναι και Πρόεδρος στην ΕΣΕΠΗΜΒΕ όπου είμαι μέλος , να έχει ακόμα μία πετυχημένη θητεία ,συνεχίζοντας με τους συνεργάτες της, το σημαντικό ανθρωπιστικό της έργο!
Λ.Λ.








ΕΥΓΕ ΚΟΥΛΑ! Μας εκπροσωπείς επάξια με το σπουδαίο έργο το δικό σου και των συνεργατών σου! Καλή νέα θητεία!