Σοβαρές καταγγελίες του πρώην Δημάρχου Κοζάνης

1λ ανάγνωσης

Πολύ στο ντούκου, νομίζω, πέρασε το άρθρο – καταγγελία του πρώην Δημάρχου Κοζάνης Λ. Ιωαννίδη ο οποίος αναφέρει ότι ενώ η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων των Ορυχείων Πτολεμαΐδας ΔΕΝ έχει εγκριθεί, έχει μπει σε διαβούλευση ενώ την ίδια ώρα δίνεται περιβαλλοντική αδειοδότησση για τα φωτοβολταϊκά της ΔΕΗ σε αποκατεστημένες εκτάσεις τις οποίες μάλιστα ο πρώην Δήμαρχος χαρακτηρίζει «φιλέτα».

Εκτός από τις ευθείς αιχμές προς τους φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης ότι «δεν αντιδρά κανένας», καταφέρεται εναντίων της ΔΕΗ υπογραμμίζοντας ότι «H ΔΕΗ παρότι είναι ο «ρυπαίνων» δεν θα πληρώσει δεκάρα, αφού χρηματοδότης θα είναι Ταμείο Ανάκαμψης. Όμως οι πόροι αυτοί  (120 εκ.) θα έπρεπε να ενισχύουν παραγωγικές επενδύσεις στους λιγνιτικούς δήμους και ΟΧΙ να καλύπτουν τις υποχρεώσεις της ΔΕΗ.

Ακούει κανείς ρε παιδιά ή …………..

«κάλπηΚΗ λίρα»

 

1 Σχόλιο
  • Τι θες τώρα; Είμαι ξάπλα στο μπαουλοντίβανο και απολαμβάνω ΣΚΑΙ, MEGA, ΣΤΑΡ και τα άλλα …..

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

dei-05-2026-myhomeonline
Ευκαιρία Καριέρας από την TOTTIS PACK A.E. – Προσλαμβάνει Προϊστάμενο Λογιστηρίου
κουρτιδης πτολεμαιδα
aiolikh verimioy
ραδιο καψουρα - Πτολεμαιδα-Εορδαια
Ράδιο Καψούρα
nikou sidiroupouloy
delikostas antallaktola
Melodia1024
ioardanidis