Μαιρη Κεσκιλιδου: Συμπολίτης μας έψαχνε τροφή σε κάδους απορριμμάτων στην Άνω Πτολεμαΐδα ανήμερα της εορτής του Αγίου Ιωάννου του Προδρόμου
Πτολεμαΐδα 29-8-2025. Η άλλοτε ενεργειακή πόλη με την μεγάλη ανάπτυξη, και στο πέρασμα της απολιγνιτοποίησης άρχισαν τα πρώτα κρούσματα τής εξαθλίωσης και τής απαξίωσης της περιοχής μας. Συνανθρώπος μάς ψάχνει σε κάδους απορριμμάτων φαγητό και ενδυμασία. Σε μία πενταετία και χωρίς ενα μεγάλο επενδυτικό ηλεκτροσόκ η περιοχή μάς θα έχει γίνει ενα δεύτερο Μαντουδι.
ΥΓ. Η φωτογραφία είναι στην περιοχή του Αι Γιάννη ανήμερα της εορτής.
Κείμενο και φωτογραφία του Ματθαίου Μωυσιάδη









Μήπως οι εργάτες προσφοράς στον “ΚΑΛΟ ΣΑΜΑΡΙΤΗ” με το σπουδαίο έργο που επιτελούν στην Πτολεμαίδα και στην ευρύτερη περιοχή, θα πρέπει να ξαναδούν τις “ταυτότητες” των σιτιζόμενων;
Να δείτε ο συγκεκριμένος και τι αυτοκίνητο οδηγάει