Έλεος, κάθε φορά που βρέχει η ίδια κατάσταση.
Φρεάτια που δεν έχουν καθαριστεί, νερό που λιμνάζει, απροσπέλαστες διαβάσεις, αγανάκτηση.
Σε μία Πτολεμαΐδα που υποτίθεται πως μεριμνά για την ποιοτική καθημερινότητα και διευκόλυνση των πολιτών, τέτοιες εικόνες δεν της αρμόζουν.
Τα περισσότερα λόγια είναι περιττά.
Περιμένουμε την παρέμβαση των αρμοδίων υπηρεσιών .

ΜΕ ΕΤΙΚΕΤΑ:ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ-ΕΟΡΔΑΙΑ







