Υπογραφή σύμβασης του έργου «Συντήρηση- Βελτίωση Επαρχιακού Οδικού Δικτύου Δήμων Σερβίων και Βελβεντού»

1λ ανάγνωσης

Υπογραφή σύμβασης του έργου «Συντήρηση- Βελτίωση Επαρχιακού Οδικού Δικτύου Δήμων Σερβίων και Βελβεντού»

 

Τη σύμβαση εκτέλεσης του έργου «Συντήρηση- Βελτίωση Επαρχιακού Οδικού Δικτύου Δήμων Σερβίων και Βελβεντού», υπέγραψε σήμερα Τρίτη 14 Δεκεμβρίου ο Περιφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας, κ. Γιώργος Κασαπίδης.

 

Το έργο περιλαμβάνει εργασίες οδοστρωσίας, ασφαλτόστρωσης, τοποθέτησης στηθαίων ασφαλείας, οριζόντιας και κατακόρυφης σήμανσης, καθώς και εργασίες καθαρισμού τάφρων σε τμήματα του Επαρχιακού Οδικού Δικτύου, στην περιοχή των Δήμων Σερβίων και Βελβεντού.

Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στα 2.346.000,00 €, με χρηματοδότηση  από πιστώσεις του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων.

 

Η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας συνεχίζει να σχεδιάζει και να υλοποιεί έργα συντήρησης και αναβάθμισης των οδικών της υποδομών, με στόχο τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας όλων των πολιτών που διέρχονται από το Εθνικό και Επαρχιακό οδικό της δίκτυο.

Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

dei-05-2026-myhomeonline
Ευκαιρία Καριέρας από την TOTTIS PACK A.E. – Προσλαμβάνει Προϊστάμενο Λογιστηρίου
κουρτιδης πτολεμαιδα
aiolikh verimioy
ραδιο καψουρα - Πτολεμαιδα-Εορδαια
Ράδιο Καψούρα
nikou sidiroupouloy
delikostas antallaktola
Melodia1024
ioardanidis