Υπογραφή σύμβασης του έργου «Νέες κατασκευές – Συντήρηση οδικού ηλεκτροφωτισμού 2021-2022».      

1λ ανάγνωσης

Υπογραφή σύμβασης του έργου «Νέες κατασκευές – Συντήρηση οδικού ηλεκτροφωτισμού 2021-2022».

 

 

Τη σύμβαση εκτέλεσης του έργου «Νέες κατασκευές – Συντήρηση οδικού ηλεκτροφωτισμού 2021-

2022», υπέγραψε την Πέμπτη 11 Νοεμβρίου, ο Περιφερειάρχης, κ. Γιώργος Κασαπίδης.

Το έργο περιλαμβάνει εργασίες προγραμματισμένης και έκτακτης συντήρησης ηλεκτροφωτισμού, σε οδικά τμήματα, κόμβους, φωτεινές σηματοδοτήσεις αλλά και εισόδους γεφυρών του Εθνικού Οδικού Δικτύου.

Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στα 371.988,33 €, με χρηματοδότηση  από πιστώσεις του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων και χρόνο ολοκλήρωσης τα δύο (2) έτη.

Η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας, σχεδιάζει και υλοποιεί έργα συντήρησης και αναβάθμισης των  οδικών της υποδομών, με στόχο τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας όλων των πολιτών που διέρχονται από το Εθνικό και Επαρχιακό οδικό της δίκτυο.

Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

dei-05-2026-myhomeonline
Ευκαιρία Καριέρας από την TOTTIS PACK A.E. – Προσλαμβάνει Προϊστάμενο Λογιστηρίου
κουρτιδης πτολεμαιδα
aiolikh verimioy
ραδιο καψουρα - Πτολεμαιδα-Εορδαια
Ράδιο Καψούρα
nikou sidiroupouloy
delikostas antallaktola
Melodia1024
ioardanidis