Όλγα Πουταχίδου: Το ποσό της τελετής βράβευσης αθλητών και προπονητών 35.000 ευρώ δεν είναι σπατάλη

1λ ανάγνωσης

Η αντιπεριφερειάρχης  Αθλητισμού Όλγα Πουταχίδου ανέφερε ότι η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας θέλοντας να τιμήσει την αθλητική αριστεία οργανώνει την εκδήλωση βράβευσης αθλητών  και προπονητών της περιφέρειας . Ο αθλητισμός είναι προτεραιότητα, επένδυση και όχι έξοδο ή σπατάλη απάντησε η ίδια για τα 35.000 ευρώ που αποτελούν το κόστος αυτής  της εκδήλωσης και προέρχονται από τους κεντρικούς αυτοτελείς πόρους . “Θα μπορούσαμε να μοιράσουμε  χάρτινα μετάλλια ή αντί για καρέκλες να καθόμαστε σε κομφετί΄¨ συμπλήρωσε περιπαικτικά

ΠΗΓΗ: Ι.Π. prlogos.gr

ΜΕ ΕΤΙΚΕΤΑ:
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

dei-05-2026-myhomeonline
Ευκαιρία Καριέρας από την TOTTIS PACK A.E. – Προσλαμβάνει Προϊστάμενο Λογιστηρίου
κουρτιδης πτολεμαιδα
aiolikh verimioy
ραδιο καψουρα - Πτολεμαιδα-Εορδαια
Ράδιο Καψούρα
nikou sidiroupouloy
delikostas antallaktola
Melodia1024
ioardanidis