Ένταση δημιουργήθηκε στην περιφερειακή επιτροπή μεταξύ της Όλγας Πουταχίδου και περιφερειακών συμβούλων για την έγκριση δαπάνης 34.500 ευρώ για τη διοργάνωση τελετής βράβευσης διακριθέντων αθλητών και των προπονητών τους από την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας λόγω της απουσίας του αναλυτικού προϋπολογισμού στην εισήγηση. Δεν ήταν πρόχειρη ο οργάνωση, ετοιμάζεται εδώ και οκτώ μήνες τόνισε η αντιπεριφερειάρχης αθλητισμού και πολιτισμού και αφορά δυο αθλητικά έτη το 2023 και 2024. Θα βραβευτούν 224 αθλητές και μερικοί ακόμα από special olympics, 69 προπονητές, 50 σύλλογοι-σωματεία, ενώ θα υπάρχει έκθεση φωτογραφίας και σύντομο βίντεο με τα επιτεύγματα των αθλητών και θα ακολουθήσει δεξίωση για 1.000 άτομα. “Αν δε σας καλύπτουν οι απαντήσεις μας, να το καταψηφίσετε” τόνισε η ίδια με τον κ. Σωτήρη Βόσδου να μιλά για αλαζονεία.
Αναλυτικά η κατανομή των 34.500 ευρώ:
6.190 χώρος
9.680 ευρώ οπτικοακουστικά
4.890 ευρώ για έπαθλα και μετάλλια
3.855 ευρώ για διακόσμηση, σκηνογραφία
3.830 ευρώ για catering
2.690 ευρώ για προσωπικό
3.000ευρώ για επικοινωνία, προβολή
835 ευρώ για μεταφορά εξοπλισμού, τιμώμενων προσώπων







