Μεγαλειώδης η Β’ παρουσίαση των υποψηφίων του συνδυασμού της Τερζοπούλου
Μεγαλειώδης συγκέντρωση, πρωτοφανής στα χρονικά εκλογικών αναμετρήσεων του Δήμου μας ήταν η σημερινή, Β’ παρουσίαση των υποψηφίων συμβούλων του συνδυασμού «Δημιουργούμε Μαζί!», με επικεφαλής την υποψήφια Δήμαρχο Εορδαίας Αθηνά Τερζοπούλου.
Ήταν μία εκδήλωση με έντονα πολιτισμικά χαρακτηριστικά που εντυπωσίασε και συγκίνησε τον κόσμο.

















