Ο πρώτος κατανυκτικός – συγχωρητικός εσπερινός στην Ιερά Μητρόπολη Φλωρίνης, Πρεσπών και Εορδαίας

1λ ανάγνωσης

Αγαπητοί χριστιανοί και αγαπητές χριστιανές,

Την Κυριακή της Τυρινής, 17 Μαρτίου 2014, στις 6μ.μ., στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό Αγίου Παντελεήμονος Φλώρινας, θα τελεστεί ο πρώτος κατανυκτικός – συγχωρητικός εσπερινός της φετινής περιόδου της Μ. Τεσσαρακοστής, χοροστατούντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου μας κ. Ειρηναίου. Πριν το τέλος του εσπερινού ο Σεβασμιώτατος θα ομιλήσει με θέμα: «Η Μεγάλη Τεσσαρακοστή ως γέφυρα μεταξύ Θεού και ανθρώπου».

Παρακαλείσθε να συμμετέχετε.

Εκ της Ιεράς Μητροπόλεως

Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

dei-05-2026-myhomeonline
Ευκαιρία Καριέρας από την TOTTIS PACK A.E. – Προσλαμβάνει Προϊστάμενο Λογιστηρίου
κουρτιδης πτολεμαιδα
aiolikh verimioy
ραδιο καψουρα - Πτολεμαιδα-Εορδαια
Ράδιο Καψούρα
nikou sidiroupouloy
delikostas antallaktola
Melodia1024
ioardanidis