Εορδαία: Γερμανοί μαθητές τιμούν τα θύματα του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου

1λ ανάγνωσης

Έφθασε αργά χθες βράδυ στην Πτολεμαΐδα η αντιπροσωπεία των 12 μαθητών και των 3 καθηγητών από το Γερμανικό Σχολείο του ‘Όστελχόστ Σάρμπεκ, στα περίχωρα της Βρέμης, που μαζί με την αντίστοιχη Ελληνική αντιπροσωπεία από τα τρία Γενικά Λύκεια της πόλης, θα συνεχίσουν την δεύτερη φάση του προγράμματος Μαθητικών Ανταλλαγών « Πολιτισμός μνήμης Μεσόβουνο- Πύργοι- Ερμακιά». Πρόκειται για ένα πρόγραμμα όπου οι νεότερες γενιές κάνουν κτήμα τους τα γεγονότα της περιόδου 1941- 1944, αφουγκράζονται την φρίκη και τον πόνο που σκόρπισαν οι Γερμανικές δυνάμεις κατοχής, μέσα από τις διηγήσεις των επιζώντων, ώστε, να μην επιτρέψουν να αναβιώσει ο εφιάλτης του Ναζισμού. Σήμερα, οι φιλοξενούμενοι θα περιηγηθούν στην πόλη και στις 12 το μεσημέρι θα τους υποδεχθεί ο Δήμαρχος Εορδαίας Σάββας Ζαμανίδης. Την Κυριακή 12 Μαΐου θα παραστούν στο ετήσιο μνημόσυνο των 375 εκτελεσθέντων από τους Ναζί  κατοίκων των Πύργων όπου και θα καταθέσουν στεφάνι στο μνημείο πεσόντων

ΕΡΤ ΚΟΖΑΝΗΣ- ΣΥΝΤΑΞΗ: Μαίρη Κεσκιλίδου

Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

dei-05-2026-myhomeonline
Ευκαιρία Καριέρας από την TOTTIS PACK A.E. – Προσλαμβάνει Προϊστάμενο Λογιστηρίου
κουρτιδης πτολεμαιδα
aiolikh verimioy
ραδιο καψουρα - Πτολεμαιδα-Εορδαια
Ράδιο Καψούρα
nikou sidiroupouloy
delikostas antallaktola
Melodia1024
ioardanidis