Αντικαπνιστικός νόμος: Ποσοστό 20% επί των προστίμων θα λαμβάνουν οι αστυνομικοί

1λ ανάγνωσης

Σύμφωνα με πληροφορίες, τις οποίες μετέδωσε μόλις ο τηλεοπτικός σταθμός ΣΚΑΪ, η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υγείας προετοιμάζει ήδη νομοθετική ρύθμιση, η οποία θα προβλέπει ότι οι άνδρες και οι γυναίκες της Ελληνικής Αστυνομίας, οι οποίοι θα επιβάλλουν πρόστιμα σε παραβάτες του αντικαπνιστικού νόμου, θα λαμβάνουν ανταποδοτικά ποσοστό 20% επί του ύψους των προστίμων.

 

Υπενθυμίζεται ότι μία από τις καινοτομίες, τις οποίες προβλέπει το νομοσχέδιο – σκούπα, το οποίο έχει θέσει μέχρι την Τετάρτη 2 Οκτωβρίου σε δημόσια διαβούλευση ο υπουργός Υγείας Βασίλης Κικίλιας, είναι η εμπλοκή των ενστόλων της ΕΛ.ΑΣ. στην αυστηρή εφαρμογή του αντικαπνιστικού νόμου σε κλειστούς και ανοιχτούς δημοσίους χώρους.

 

ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

dei-05-2026-myhomeonline
Ευκαιρία Καριέρας από την TOTTIS PACK A.E. – Προσλαμβάνει Προϊστάμενο Λογιστηρίου
κουρτιδης πτολεμαιδα
aiolikh verimioy
ραδιο καψουρα - Πτολεμαιδα-Εορδαια
Ράδιο Καψούρα
nikou sidiroupouloy
delikostas antallaktola
Melodia1024
ioardanidis