ΔΕΗ: Παραιτήθηκαν πέντε μέλη του Δ.Σ.

1λ ανάγνωσης

Τις παραιτήσεις τους υπέβαλαν, στη λήξη της χθεσινής συνεδρίασης του Διοικητικού Συμβουλίου,  5 μέλη του Δ.Σ. της ΔΕΗ.

Συγκεκριμένα την παραίτησή τους υπέβαλαν οι κ.κ.: Ανδριώτης Γεώργιος, Παπαγεωργίου Χρήστος, Σταθάκης Λάζαρος, Τοπαλής Φραγκίσκος, Φούντη Μαρία.

Για την εξυπηρέτηση της ομαλής λειτουργίας της Επιχείρησης οι υποβληθείσες παραιτήσεις, θα ενεργοποιηθούν την προηγούμενη της διεξαγωγής της προσεχούς Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης, για την εκλογή Διευθύνοντος Συμβούλου και Μελών του Δ.Σ., η οποία έχει συγκληθεί για τις 22.8.2019.

Πηγή

Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

dei-05-2026-myhomeonline
Ευκαιρία Καριέρας από την TOTTIS PACK A.E. – Προσλαμβάνει Προϊστάμενο Λογιστηρίου
κουρτιδης πτολεμαιδα
aiolikh verimioy
ραδιο καψουρα - Πτολεμαιδα-Εορδαια
Ράδιο Καψούρα
nikou sidiroupouloy
delikostas antallaktola
Melodia1024
ioardanidis