Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε χθες το βράδυ του Σαββάτου 23 Αυγούστου η ποντιακή βραδιά που διοργάνωσε ο Σύλλογος Ποντίων Αναρράχης στην πλατεία του χωριού. Η εκδήλωση προσφέρθηκε στο κοινό με ελεύθερη είσοδο, δίνοντας σε όλους την ευκαιρία να απολαύσουν την πλούσια ποντιακή μουσική παράδοση.
Η πολιτιστική εκδήλωση υλοποιήθηκε με τη συνδιοργάνωση της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας και του Δήμου Εορδαίας.
Bίντεο – Πολύκαρπος Σαββίδης
ΜΕ ΕΤΙΚΕΤΑ:Αναρράχη Εορδαίας








Να είστε όλοι καλά πατριωτάκια και του χρόνου ακόαμ καλύτερα!