Μπαράζ αποφάσεων που αλλάζουν την όψη, την αστική κινητικότητα και τις αθλητικές υποδομές της Πτολεμαΐδας ελήφθησαν κατά το τελευταίο Δημοτικό Συμβούλιο Εορδαίας, αποδεικνύοντας ότι ο σχεδιασμός μεγάλων έργων μπαίνει σε τροχιά υλοποίησης.
Την παράσταση έκλεψε η έγκριση των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων για τη δημιουργία ενός υπερσύγχρονου ισόπεδου διπλού κυκλικού κόμβου (σε σχήμα «οκτώ»). Ο κόμβος θα κατασκευαστεί στη συμβολή των οδών 25ης Μαρτίου και Γουμεράς, αποτελώντας ένα έργο-κόσμημα προϋπολογισμού 3,1 εκατ. ευρώ, το οποίο εντάσσεται στο Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ) και αναμένεται να λύσει οριστικά τον κυκλοφοριακό φόρτο της περιοχής.
Παράλληλα, ευχάριστα είναι τα νέα για τον αθλητικό κόσμο της περιοχής. Το Δημοτικό Συμβούλιο αποδέχτηκε τη χρηματοδότηση ύψους 567.126 ευρώ από την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας, η οποία προορίζεται για την άμεση προμήθεια και τοποθέτηση ελαστικού τάπητα (ταρτάν) στο ανοιχτό γήπεδο του ΔΑΚ Πτολεμαΐδας, αναβαθμίζοντας κατακόρυφα τον στίβο της πόλης.
Τέλος, η Πτολεμαΐδα μπαίνει επίσημα στην εποχή της έξυπνης μικροκινητικότητας, καθώς εγκρίθηκε ο κανονισμός λειτουργίας του νέου συστήματος κοινόχρηστων ηλεκτρικών ποδηλάτων. Όπως διευκρινίστηκε από τη Δημοτική Αρχή, τα ηλεκτρικά ποδήλατα (επιλέχθηκαν αντί για πατίνια για λόγους οδικής ασφάλειας) θα διατίθενται δωρεάν στους πολίτες για τα πρώτα πέντε χρόνια λειτουργίας, προσφέροντας μια σύγχρονη και οικολογική εναλλακτική μετακίνησης μέσα στον αστικό ιστό.








