Αντί για τη δημιουργία ενός επισκέψιμου χώρου με “ΜΟΥΣΙΟ ΟΡΥΧΕΙΩΝ & ΣΤΑΘΜΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ” για τουριστικούς, εκπαιδευτικούς, ιστορικούς κ.α. λόγους, τη δημιουργία θέσεων εργασίας από κύρια και παράλληλες δραστηριότητες, η κυβέρνηση του ΜητσοτακηκοΣημιτισμού επέλεξε την καταστροφή!
ΔΩΣΤΑ ΟΛΑ ΤΣΑΦΟ ΣΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ – ΦΥΣΙΚΑ – ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΝΤΟΛΩΝ ….
ΕΓΚΛΗΜΑ: Στο ορυχείο της Μαυροπηγής στην Πτολεμαίδα, η κυβέρνηση ανατίναξε τρείς γιγαντιαίους καδοφόρους εκσκαφείς λιγνίτη (πανάκριβα μηχανήματα μήκους περίπου 100 μέτρων, ύψους 50 μέτρων και βάρους άνω των 150 τόνων το καθένα), για να είναι αδύνατη η επιστροφή στην εκσκαφή (και καύση) λιγνίτη, δηλ. στην ενεργειακή αυτάρκεια !!!








