Ξεκινά η αποκατάσταση του Σταθμού Γεωργικής Έρευνας Πτολεμαΐδας – Υπεγράφη η σύμβαση από τον Δήμο Εορδαίας

1λ ανάγνωσης

Τη σύμβαση υπέγραψε την Τρίτη 14/04, ο Δήμαρχος Εορδαίας, Παναγιώτης Πλακεντάς, με την ανάδοχο εταιρεία ΠΥΡΑΜΙΣ, παρουσία του Αντιδημάρχου Τεχνικών Έργων, Νικόλαου Φουρκιώτη.

Το έργο αφορά την αποκατάσταση και αναβάθμιση του Σταθμού Γεωργικής Έρευνας Πτολεμαΐδας και του περιβάλλοντος χώρου, με στόχο τη λειτουργική και αισθητική αναβάθμιση των εγκαταστάσεων, καθώς και την αξιοποίησή τους προς όφελος της τοπικής κοινωνίας.

Να σημειωθεί ότι οι όποιες παρεμβάσεις πρόκειται να γίνουν με την έγκριση και εποπτεία της Εφορίας Νεότερων Μνημείων καθώς το οίκημα θεωρείτε διατηρητέο.

Ο Δήμος Εορδαίας συνεχίζει με συνέπεια τον σχεδιασμό και την υλοποίηση έργων που συμβάλλουν στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των πολιτών και στην ενίσχυση της τοπικής οικονομίας.

 

 

Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

dei-05-2026-myhomeonline
Ευκαιρία Καριέρας από την TOTTIS PACK A.E. – Προσλαμβάνει Προϊστάμενο Λογιστηρίου
κουρτιδης πτολεμαιδα
aiolikh verimioy
ραδιο καψουρα - Πτολεμαιδα-Εορδαια
Ράδιο Καψούρα
nikou sidiroupouloy
delikostas antallaktola
Melodia1024
ioardanidis