Ένα ανησυχητικό περιστατικό στο «Μαμάτσειο» νοσοκομείο Κοζάνης αποκάλυψε σημαντικές ελλείψεις στη διαχείριση των σορών. Τον περασμένο Μάιο, το άψυχο σώμα μιας γυναίκας έμεινε εκτός ψυκτικού θαλάμου για πάνω από 50 ώρες λόγω προβληματικής λειτουργίας, οδηγώντας σε κατάσταση αποσύνθεσης. Αυτό προκάλεσε την έντονη αντίδραση των συγγενών και την έναρξη πειθαρχικής διαδικασίας για αμέλεια κατά έξι νοσηλευτών.
Η Ένορκη Διοικητική Εξέταση (ΕΔΕ) έδειξε σοβαρά λειτουργικά προβλήματα, όπως η έλλειψη σαφών πρωτοκόλλων και η παλαιότητα του ψυκτικού θαλάμου, ενώ αναγνώρισε ότι οι νοσηλευτές αντιμετώπιζαν υπερβολικό φόρτο εργασίας.
Η νέα διοίκηση έχει ήδη λάβει μέτρα για την αντικατάσταση του ψυκτικού θαλάμου, επιδιώκοντας τη βελτίωση των υποδομών και των διαδικασιών.
Η απάντηση της διοίκησης: Μετά από δημοσιεύματα στα ΜΜΕ, η διοίκηση του νοσοκομείου δηλώνει ότι, κατόπιν καταγγελίας από συγγενείς εκλιπούσας στις 14/5/2025 σχετικά με την ανεπαρκή διατήρηση σορού, διενεργήθηκε Ένορκη Διοικητική Εξέταση. Η πειθαρχική διαδικασία βρίσκεται σε εξέλιξη και αναμένεται να ολοκληρωθεί σύντομα. Ως εκ τούτου, δεν είναι δυνατόν να δημοσιοποιηθούν περαιτέρω στοιχεία.
Σχετικά με την κατηγορία περί προβληματικής λειτουργίας του ψυγείου του νεκροθαλάμου, η διοίκηση αναφέρει ότι, σύμφωνα με τα διαθέσιμα έγγραφα, η λειτουργία του ήταν κανονική κατά το χρονικό διάστημα που αναφέρεται στα δημοσιεύματα.
Πηγή πληροφοριών: iatronet.gr







