Γ. Στάσσης σε διεθνές συνέδριο: «Για να πιάσουμε τους στόχους για το 2030 χρειάζεται σχεδόν να διπλασιάσουμε τις εγκαταστάσεις ΑΠΕ που κατασκευάζονται κάθε χρόνο».
Καταρχάς οι γονείς μου, μου έδωσαν τέτοια ανατροφή που δε μου επιτρέπει να σου πω δημόσια τι ¨θα πιάσουμε¨ στο τέλος κ. Στάσσημου.
Όσο για εσένα Έλληνα πολίτη, χόρτασε κάμπο και βουνά γιατί τα επόμενα χρόνια θα βλέπεις μόνο φωτοβολταϊκά.
«κάλπηΚη λίρα»







